BTL Polska Sp. z o.o.
BTL Polska Sp. z o.o.
Adres: Leonidasa 49, 02-239 Warszawa
Telefon: 22 667 02 76
WWW: https://www.btlnet.pl/

Podgląd wizytówki
INTIMEX
INTIMEX sp. z o.o. sp. k.
Adres: Egejska 19/39, 02-764 Warszawa
Telefon: +48 22 6687465
WWW: https://intimex.com.pl/

Podgląd wizytówki
Mindray
Mindray Medical Poland
Adres: Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa
Telefon: 22 463 80 80
WWW: www.mindray.com

Podgląd wizytówki
Dräger Polska
Dräger Polska Sp. z o.o.
Adres: Posag 7 Panien 1, 02-495 Warszawa
Telefon: 22 243 06 58
WWW: https://www.draeger.com/pl_pl/Home

Podgląd wizytówki
MIRO
MIRO Sp. z o.o.
Adres: Mińska 25B lok U1, 03-808 Warszawa
Telefon: 22 230 20 40
WWW: https://miro-med.pl/

Podgląd wizytówki
SONOSCAPE MEDICAL CORP.
SONOSCAPE MEDICAL CORP.
Adres: Guangming District, Guangdong, 518107 Shenzhen
Telefon: +48 784 894 276
WWW: www.sonoscape.com

Podgląd wizytówki
Intelimedical
Intelimedical Poland Sp. z o.o.
Adres: ul. Kasprowicza 4, 10-220 Olsztyn
Telefon: +48 22 599 42 23
WWW: https://intelimedical.pl/

Podgląd wizytówki

Aktualności - „Forum Menadżerów Służby Zdrowia” 3 wrzesień 2015r., Olsztyn


„Forum Menadżerów Służby Zdrowia” 3 wrzesień 2015r., Olsztyn

Data publikacji: 20.07.2015


 
Przed nami kolejne wydarzenie z cyklu Forum Menadżerów Służby Zdrowia, które odbędzie się 3 września w Olsztynie, w Olsztyńskim Parku Naukowo-Technologicznym, ul. Trylińskiego 2.

Podczas konferencji eksperci, na co dzień zajmujący się m.in. prawem i zarządzaniem, podzielą się z uczestnikami Forum swoją wiedzą i doświadczeniami, które pomogą w podejmowaniu najlepszych i najbardziej trafnych decyzji biznesowych, jak też ułatwią zarządzanie placówką medyczną. Podczas tego spotkania zostaną omówione zagadnienia, które bezpośrednio dotyczą pracy osób piastujących najwyższe stanowiska w podmiotach leczniczych, a także funkcjonowania samych placówek. Będą to m.in.:
•    Ochrona danych osobowych
•    Zasady prowadzenia dokumentacji w wersji papierowej oraz elektronicznej
•    Szanse na rozwój dzięki wykorzystaniu dostępnych środków unijnych
•    Pakiet Onkologiczny
•    Realizacja i kontrola umów z NFZ
•    Udostępnianie elektronicznej dokumentacji medycznej w świetle aktualnych i proponowanych zmian w ustawie o systemie informacji w ochronie zdrowia.
•    Trendy w telemedycynie: korzyści wynikające z zastosowania nowych technologii.
•    Normy ISO, a wpływ na kontraktacje NFZ
•    Wpływ znajomości i przestrzegania standardów jakości na bezpieczeństwo szpitala i pacjentów
•    Lobbing Medialny oraz ochrona reputacji
Spotkanie dedykowane jest :
•    Dyrektorom szpitali i przychodni
•    Kadrze zarządzającej Prywatnymi Centrami Medycznymi
•    Menadżerom placówek leczniczych

Wśród wykładowców wystąpią m.in.:

Krzysztof Nyczaj
od 1998 roku związany z systemem Ochrony Zdrowia. Brał aktywny udział w tworzeniu polskiego systemu ubezpieczeń zdrowotnych, w tym w organizowaniu Mazowieckiej Regionalnej Kasy Chorych. Od 2001 do 2008 roku z Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia. Kierował kilkoma ważnymi dla polskiego systemu opieki zdrowotnej projektami informatycznymi. Są to m.in. „Rejestr Zakładów Opieki Zdrowotnej”, „Platforma udostępniania on-line usług rejestru zakładów opieki zdrowotnej – e-RZOZ” oraz „System Rejestracji Systemów Kodowania i Klasyfikacji Statystyki Resortowej. Wniósł znaczący wkład w przygotowywanie wielu aktów prawnych dotyczących systemu informacyjnego ochrony zdrowia, w tym dotyczących elektronicznej dokumentacji medycznej, systemu kodów resortowych oraz rejestrów medycznych. Autor książki: "Elektroniczna Dokumentacja Medyczna" - wyd. Wiedza i Praktyka 2011r. Prelegent z dorobkiem ponad 2000 godzin wykładowych i szkoleniowych. Ekspert Data Techno Park sp. z o.o. we Wrocławiu. Publikuje m.in. Służbie Zdrowia, Menedżerze Zdrowia, Rynku Zdrowia, IT w Administracji.

Agnieszka Pietrzak, adwokat  
absolwentka aplikacji sądowej przy Sądzie Okręgowym w Warszawie. W 2008 r. zdała egzamin sędziowski., w tym samym roku uzyskała uprawnienia adwokata (Okręgowa Izba Adwokacka w Warszawie).  Specjalizuje się w obsłudze prawnej z zakresu prawa ochrony zdrowia, prawa gospodarczego, prawa nieruchomości i prawa pracy. Koncentruje się  w szczególności na doradztwie przedsiębiorcom w zakresie finansowania świadczeń opieki zdrowotnej przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Reprezentuje klientów w sporach sądowych m.in. z Narodowym Funduszem Zdrowia. Autorka publikacji w dziennikach branżowych (Gazeta Finansowa, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Serwis Kadry Zarządzającej ZOZ, Zarządzenie Placówką Medyczną). Prowadzi szkolenia i prelekcje dla lekarzy oraz kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi.  Prelegent podczas kongresów i konferencji związanych z ochroną zdrowia.

Dominika Kołodziejska – Koza, adwokat
absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada doświadczenie w doradzaniu międzynarodowym koncernom farmaceutycznym, działającym na polskim rynku. Koncentruje się na doradztwie podmiotom prowadzącym działalność leczniczą w bieżącej działalności, kwestiach regulacyjnych. Bierze udział w sporach przeciwko Narodowemu Funduszowi Zdrowia. Doświadczenie zdobywała w polskich biurach międzynarodowych kancelarii. Absolwentka Podyplomowego Studium Prawa Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowych Studiów Menadżerskich na Wydziale Zarządzania UW „Zarządzanie w Służbie Zdrowia”. Prowadzi szkolenia dla lekarzy oraz kadry zarządzającej podmiotami leczniczymi. Prelegent podczas kongresów i konferencji związanych z ochroną zdrowia.

Koszt udziału w wydarzeniu wynosi 99zł netto/os.

W celu zgłoszenia prosimy o wypełnienie oraz odesłanie formularza zgłoszeniowego na adres: biuro@mcbkonferencje.pl. Każdy uczestnik otrzyma materiały w formie papierowej i elektronicznej.


Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy znajdziecie Państwo po uprzednim kontakcie z organizatorem (biuro@mcbkonferencje.pl), a także na stronie: www.mcbkonferencje.pl.

Partnerów zainteresowanych nawiązaniem współpracy zapraszamy do kontaktu. Za udzielanie szczegółowych informacji dot. części wystawowej oraz pozostałych form promocji odpowiedzialny jest: Tomasz Telus, Projekt Manager, 533-163-882, tomasz.telus@mcbkonferencje.pl
Koszt udziału dla firm spoza grupy dedykowanej wynosi 499zł netto/os.