BTL Polska Sp. z o.o.
BTL Polska Sp. z o.o.
Adres: Leonidasa 49, 02-239 Warszawa
Telefon: 22 667 02 76
WWW: https://www.btlnet.pl/

Podgląd wizytówki
INTIMEX
INTIMEX sp. z o.o. sp. k.
Adres: Egejska 19/39, 02-764 Warszawa
Telefon: +48 22 6687465
WWW: https://intimex.com.pl/

Podgląd wizytówki
Mindray
Mindray Medical Poland
Adres: Cybernetyki 9, 02-677 Warszawa
Telefon: 22 463 80 80
WWW: www.mindray.com

Podgląd wizytówki
Dräger Polska
Dräger Polska Sp. z o.o.
Adres: Posag 7 Panien 1, 02-495 Warszawa
Telefon: 22 243 06 58
WWW: https://www.draeger.com/pl_pl/Home

Podgląd wizytówki
MIRO
MIRO Sp. z o.o.
Adres: Mińska 25B lok U1, 03-808 Warszawa
Telefon: 22 230 20 40
WWW: https://miro-med.pl/

Podgląd wizytówki
SONOSCAPE MEDICAL CORP.
SONOSCAPE MEDICAL CORP.
Adres: Guangming District, Guangdong, 518107 Shenzhen
Telefon: +48 784 894 276
WWW: www.sonoscape.com

Podgląd wizytówki
Intelimedical
Intelimedical Poland Sp. z o.o.
Adres: ul. Kasprowicza 4, 10-220 Olsztyn
Telefon: +48 22 599 42 23
WWW: https://intelimedical.pl/

Podgląd wizytówki

Aktualności - Systemy zarządzania aparaturą medyczną w szpitalach


Systemy zarządzania aparaturą medyczną w szpitalach

Data publikacji: 04.04.2014

Z przeprowadzonych przez Najwyższą Izbę Kontroli badań wynika, że w większości placówek świadczących usługi zdrowotne, kadra kierownicza nie posiada wiedzy dotyczącej tego, jak zbudować sprawnie funkcjonujący dział zajmujący się aparaturą medyczną. 

Działy aparatury tworzone są w placówkach posiadających dużą liczbę urządzeń medycznych. Systemy zarządzania aparaturą medyczną powinny posiadać następujące cechy: intuicyjność i łatwość obsługi oprogramowania, prawidłowa identyfikacja urządzeń medycznych, ewidencjonowanie aparatury medycznej wg schematów, prawidłowe przyporządkowanie sprzętu do miejsca użytkowania (w późniejszym czasie możliwość przeniesienia urządzenia do innej lokalizacji), nadawanie numeru inwentarzowego, zgłaszanie przeglądów technicznych, zgłaszanie awarii urządzeń, informacja o kosztach serwisowych i eksploatacyjnych urządzeń, dostępność oprogramowania poprzez sieć danej placówki, możliwości weryfikacji dostępu przez poszczególnych użytkowników w zakresie wprowadzania, zmian i kasowania danych, pełne wsparcie techniczne w przypadku awarii oprogramowania, możliwość wparcia zdalnego.  

Artykuł ukazał się w numerze 3/2014 Ogólnopolskiego Przeglądu Medycznego
By zapoznać się z całą jego treścią kliknij tu : http://opm.elamed.pl/archiwum%5Bwydanie,8176,3,2014,8182%5D#8182