Alstor prowadzi działalność na polskim rynku IT już od 1987 roku. Firma powstała jeszcze przed wielkimi politycznymi zmianami, które miały miejsce na przełomie 1988/89 roku. Dzisiaj jest jedną z najstarszych istniejących prywatnych firm komputerowych.
Na początku, jeszcze pod nazwą Initel-Serwis główną działalnością firmy był serwis sprzętu komputerowego. W 1992 roku otrzymaliśmy pierwszą dystrybucję – były to początkowo drukarki Fujitsu. Już w rok później firma rozpoczęła współpracę z dwoma znanymi producentami: Toshiba i Emulex. Z czasem spektrum oferowanych produktów zaczęło się rozrastać i ewoluować w kierunku rozwiązań z dziedziny pamięci masowych, aż wreszcie w 1997 roku firma przyjęła nową nazwę – ALSTOR (od angielskiego „all storage”).
Dzisiaj Alstor postrzegany jest jako dystrybutor typu VAD (Value Added Distributor), którego działalność wybiega daleko poza standardową ofertę handlową.
Kompetencje
Istotnym wyznacznikiem kompetencji, oprócz dystrybuowania rozwiązań pochodzących od renomowanych, światowej klasy producentów, jest rzeczywiste wsparcie merytoryczne dla Partnerów handlowych. Firma posiada rozbudowany dział techniczny, zatrudniający inżynierów specjalizujących się w wybranych zagadnieniach. Posiadając dogłębną wiedzę na temat oferowanych produktów, aktywnie wspierają dział handlowy przy konstruowaniu najbardziej złożonych ofert, proponując rozwiązania „szyte na miarę” i odpowiadające rzeczywistym potrzebom klienta.
Oferta
Alstor działa jako dystrybutor specjalizowany w kilku wybranych obszarach technologicznych. Są to:
Firmom, które zdecydują się na zakup produktów z portfolio oferowana jest pełna usługa serwisowa. Jest to zarówno serwis gwarancyjny, pogwarancyjny jak również szeroki wachlarz dodatkowych opcji serwisowych, dostosowanych do wymagań i potrzeb poszczególnych klientów.
Wózek CareFit Pro ustanawia nowe standardy w projektowaniu rozwiązań dla placówek medycznych. Otwarta architektura umożliwiająca łatwą rozbudowę sprawia, że wózek będzie można z łatwością dostosować zarówno do bieżących warunków pracy, jak i w miarę zmieniających się potrzeb. Zintegrowane, oparte na chmurze oprogramowanie upraszcza zarządzanie flotą, pomaga wydłużyć czas pracy bez przestojów i łagodzi obawy związane z brakiem zasilania.
Video:
https://www.youtube.com/embed/Epl7SOOfFzQ
Cechy produktu:
Specyfikacja:
Zalety:
System elektryczny:
Bezpieczeństwo:
Gwarancja: 5 lat na komponenty mechaniczne, 3 lata na mechanizm podnoszący, 2 lata na moduł zasilania i kabel, 1 rok na pozostałe komponenty elektryczne (wyłączając elementy eksploatacyjne, takie jak baterie AA); dla wbudowanych akumulatorów LiFe 5 lat na wady fabryczne, gwarancja zachowania 80% nominalnej mocy lub 2000 cykli ładowania w okresie 3 lat od zakupu, pod warunkiem, że zostanie zarejestrowany na platformie eKinnex.
W zestawie wózek, mocowanie na monitor, dotykowy panel do obsługi, zabudowane elementy technologiczne (schowek na komputer, schowek na kable), hub z 7 portami USB, zdejmowana powierzchnia robocza, tacka na dokumenty na powierzchni roboczej i z tyłu wózka, uchwyty z przodu i tyłu, szuflada na klawiaturę z przesuwaną tacką na myszkę dla osób prawo- i leworęcznych, podświetlenie powierzchni roboczej, podświetlenie klawiatury, podświetlenie podłogi, 4 kółka, kabel zasilający z zaczepem, moduł zasilania z akumulatorem LiFe, ładowarka dla zewnętrznego akumulatora wymienianego „na gorąco” (sprzedawanego oddzielnie), szuflada z organizerem;