Medikon Polska Sp. z o.o. od ponad 17 lat doradza w doborze, wdraża i sprawuje opiekę nad rozwiązaniami z zakresu diagnostyki obrazowej oraz kontroli jakości dla placówek medycznych.
Nasze rozwiązania bazują na sprzęcie i oprogramowaniu sprawdzonych dostawców takich jak Konica Minolta, Pausch, Protec, Control-X, Technix, Apelem, RTI, Pehamed, Visus, IAE, VAREX oraz Epson, które jako niezależny dostawca integrujemy zapewniając bardzo konkurencyjną ofertę.
Dotychczas dostarczyliśmy kilkaset aparatów RTG i systemów obiegu danych obrazowych PACS/RIS oraz zapewniliśmy sprzęt do kontroli jakości przeszło 600 użytkownikom.
W naszym portfolio są systemy CR, DR RTG oraz mammograficzne; urządzenia do kontroli jakości do testów podstawowych jak i testów specjalistycznych. Specjalizujemy się również w dostarczaniu, wdrażaniu i integracji specjalistycznego oprogramowania typu PACS i RIS oraz rozwiązania własne pozwalające dopasowywać systemy pod indywidualne potrzeby i możliwości użytkownika.
Wiemy jak ważny jest dla użytkowników sprawny sprzęt, płynność działania, zoptymalizowane środowisko pracy i bezpieczeństwo danych pacjentów, dlatego ciągle rozwijamy nasze kompetencje inżynierskie i IT zapewniając pełen serwis, wsparcie techniczne oraz opieka IT dla systemów RTG.
Za co klienci cenią nasze usługi serwisu i wsparcia?
- zespół wyspecjalizowanych inżynierów
- bezpośredni kontakt z pracownikiem zapewniającym serwis i wsparcie
- szeroką wiedzą pracowników, jedna wizyta - rozwiązanie różnych problemów (inżynieria i elektronika aparatu, elektryka HV generatora, IT konsoli, detektora, PACS, integracja)
- doświadczenie (średni staż pracy naszych inżynierów serwisu to 9 lat)
- wiele kanałów kontaktu i wsparcia (on site, door to door, zdalne)
- dopasowane do możliwości i potrzeb formy współpracy (umowy abonamentowe na stałą opiekę włącznie z IT, umowa na pakiety przeglądów, pojedyncze zlecenie przeglądów,, pojedyncze zlecenie napraw i/lub wymian lamp, działania interwencyjne, umowy na modernizację/optymalizację)
- pełne i specjalistyczne wyposażenie serwisu włącznie ze sprzętem do kontroli jakości
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji (szkolenia i aktualizowanie akredytacji u dostawców)
- odpowiedzialność i bezpieczeństwo świadczonych usług (pracownicy są objęci monitoringiem dozymetrycznym, posiadają aktualne niezbędne uprawnienia np. SEP)
- elastyczność (dopasowywanie funkcjonalności i optymalizacja systemu nawet w trakcie jego użytkowania)
- stały magazyn części zamiennych i lamp IAE oraz VAREX
Wizja naszej to budowanie zaufania, partnerskich i długoterminowych relacji poprzez utrzymywanie wysokich kompetencji pozwalających na optymalizowanie rozwiązań i kosztów naszych klientów i bazując na produktach sprawdzonych i rzetelnych dostawców.
Rozwiązanie wsparcia PACS: Profesjonalna obsługa, najwyższa dostępność oraz elastyczne płatności z zastosowaniem "płać za badanie".
Wraz z rosnącymi kosztami i coraz większą presja konkurencji, a także systematycznie rosnącym obciążeniem, przy jednoczesnym zwiększeniu wymagań jakościowych w diagnostyce, lekarz musi koncentrować się na własnej pracy. Dlatego coraz częściej firmy korzystają z mechanizmu "wynajmij lub weź w leasing zamiast kupować", jeżeli chodzi o technologie informatyczne.
Taki model sprawia, że rozwiązanie VISUS i oferta PACS z atrakcyjnym pakietem usług i przejęciem zadań nadzoru i kontroli działania oprogramowania wraz z infolinią telefoniczną oraz gwarantowanym czasem reakcji staje się świetną alternatywą.
Tym samym VISUS może być opcjonalnie drugim dostępnym systemem. Możliwe jest przełączenie się na niego w trakcie bieżącej eksploatacji. Podsumowująć: JiveX PACS ASP to łączny pakiet badań, opłacany i rozliczany wg liczby badań. Opłaty spadają, gdy liczba badań maleje, wraz ze wzrostem liczby badań opłaty rosną. Ustalana jest odpowiednio dolna i górna granica kosztów zawarta w umowie na okres 5 lat, która gwarantuje niezmienność kosztów księgowych.
1. Dzięki outsourcingowi zadań PACS do VISUS, zakłady mogą skoncentrować się na swoich podstawowych zadaniach
2. Inwestycje w systemy PACS są ograniczone. Istniejący system może być używany dalej, natomiast koszty eksploatacji są zarządzane, co jest bardzo atrakcyjne nie tylko dla dużych, ale przede wszystkich małych i średnich przedsiębiorstw.
3. Własne wewnętrzne instrukcje muszą być stale aktualizowane. Często zmiany personelu powodują, że dostępność serwera może być zagrożona. Outsourcing zadań rutynowych operacji do ekspertów pomaga zminimalizować ryzyko i zagwarantować wyższą dostępność systemu.
4. Przez profesjonalnie prowadzony serwis ASP koszty utrzymania systemu mogą być obniżone nawet do 30%, między innymi przez wyeliminowanie wewnętrznego zarządzania, konserwacji oraz kosztów zabezpieczeń.
5. Rozwiązanie JiveX ASP jest skalowalne w górę i w dół, w zależności od aktualnej objętości archiwów, ilości modalności oraz generowanych danych. Dostarczaniem licencji zajmuje się VISUS.
6. Użytkownicy JiveX ASP uczestniczą w rozwoju nowych technologii i nie muszą nawet ich sami instalować, by z nich korzystać.
7. "Opłata za badanie" to zachowanie płytnności. Koszty systemu PACS zawsze pozostają tylko w pewnym zakresie.